PepsiCo, Avrupa’da Üst Üste 5. Kez En İyi İşveren Markası Oldu!
PepsiCo, Avrupa’da Üst Üste 5. Kez En İyi İşveren Markası Oldu!
66 milyar ABD dolarını aşan net geliri ve sahip olduğu çok sayıda dev markayla gıda ve içecek sektöründe global bir lider olan PepsiCo, üst üste 5. kez Avrupa’nın en iyi işveren markası oldu. Hollanda merkezli olan ve 1991 yılından beri dünyadaki global işverenlerin çalışanları için sunduğu şartları analiz ederek sertifikalandıran Top Employers Institute tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda, PepsiCo Avrupa operasyonu bu sene de En İyi İşveren Markası olarak tescillendi.
PepsiCo Avrupa İnsan Kaynakları Başkanı Sergio Ezama, PepsiCo Avrupa’nın üst üste beş yıldır Avrupa'daki en iyi işverenlerden biri olarak sertifikalandırılmasından dolayı büyük bir gurur duyduklarını belirterek, “En İyi İşveren’lerden biri olarak anılmak kolay bir iş değildir. Bu başarı, Avrupa'nın hatta dünyanın çalışılabilecek en iyi şirketlerinden biri olarak farkımızı tekrar ortaya koydu. Dünyada yaşanan her türlü siyasi, ekonomik gelişmeye ve perakende pazarındaki çetin rekabete karşın en değerli varlığımız olan çalışanlarımız için iyi ve geliştirici bir çalışma ortamı sağlama amacımızdan hiç taviz vermedik. Bu yaklaşımımız sayesinde üst üste beş yıl boyunca Avrupa'daki en iyi işverenlerden biri olma başarısını gösterdik ve bunu alanında saygın bağımsız bir kuruluşun belgelendirmiş olması da büyük önem taşıyor” dedi.
PepsiCo ürünleri, dünyanın dört bir yanındaki 200’den fazla ülke ve bölgede, tüketicilerimiz tarafından günde bir milyar kez, beğeniyle tüketiliyor. PepsiCo; Frito Lay, Gatorade, Pepsi Cola, Quaker ve Tropicana şirketlerinin sunduğunu yiyecek ve içecek portföyü ile 2016 yılında yaklaşık 63 milyar dolar değerinde net gelir elde etti. PepsiCo’nun geniş yiyecek ve içecek ürün portföyü, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 22 ayrı markanın dâhil olduğu yüzlerce yiyecek ve içecek ürününü kapsıyor.
PepsiCo’nun Fayda Gözeten Performans vizyonunun kalbinde, şirketimizin başarısının ayrılmaz bir şekilde sürdürülebilir bir dünya ile bağlantılı olduğuna dair temel inancımız yer alıyor. PepsiCo’nun toplum ve paydaşlarımız için uzun vadeli değer yaratan başarılı bir küresel şirket olarak faaliyet göstermesinin, satışa sunduğumuz ürün portföyümüzü sürekli geliştirmemiz, dünyayı korumak üzere operasyonlarımıza yön veren sorumluluk anlayışımız ve dünya genelinde insanları güçlendirmemiz ile mümkün olduğuna inanıyoruz. Daha fazla bilgi için lütfen sitemizi ziyaret edin: www.pepsico.com.tr
PepsiCo Türkiye HakkındaPepsiCo, Türkiye’de içecek alanındaki İzmir, Çorlu ve Adana ile yiyecek alanındaki Kocaeli ve Mersin’deki toplam 5 fabrikası ile Türkiye ekonomisine önemli katkı sağlıyor. PepsiCo Türkiye, 2 genel merkezi, 5 fabrikası ve satış ofisleri ile yaklaşık 3000 kişiye doğrudan istihdam sunuyor. Bunun yanı sıra, dünyanın en büyük tarım işletmelerinden biri olan PepsiCo, Türkiye’de 29 tedarikçi ve 380'den fazla çiftçiyle; 18 şehirdeki 4000 hektar alanda ülkemizdeki cipslik patates üretiminin 4'te 3'ünü gerçekleştirirken, dolaylı olarak 40 bini aşkın kişiye de istihdam imkanı yaratıyor.