DORITOS COOL&HOT VİDEO PROJESİ GOLD MİXX ÖDÜLÜ KAZANDI



Doritos, Cool&Hot kampanyasının İnteraktif 360 derece video projesi ile Avrupa’nın en prestijli ödüllerinden biri olan MIXX Awards Europe ödülüne layık görüldü.

Bu yıl düzenlenen MIXX Awards Europe 2019 ödüllerinde, Avrupa’daki en başarılı dijital reklam çalışmaları ödüllendirildi. Doritos Cool&Hot kampanyasının ‘İnteraktif 360 derece video projesi’ Avrupa’nın en prestijli ödüllerinden biri olan Gold Mixx’e sahip oldu. Dijital mecralarda yaptığı projelerle ses getiren ve bir çok ödüle layık görülen Doritos, Cool&Hot lansmanıyla da büyük başarı yakalamış oldu.


PepsiCo Hakkında:

PepsiCo ürünleri, dünyanın dört bir yanındaki 200’den fazla ülke ve bölgede, tüketicilerimiz tarafından günde bir milyar kez, beğeniyle tüketiliyor. PepsiCo; Frito Lay, Gatorade, Pepsi Cola, Quaker ve Tropicana şirketlerinin sunduğunu yiyecek ve içecek portföyü ile 2017 yılında 63 milyar dolar üzerinde net gelir elde etti. PepsiCo’nun geniş yiyecek ve içecek ürün portföyü, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 22 ayrı markanın dâhil olduğu yüzlerce yiyecek ve içecek ürününü kapsıyor.

PepsiCo’nun Fayda Gözeten Performans vizyonunun kalbinde, şirketimizin başarısının ayrılmaz bir şekilde sürdürülebilir bir dünya ile bağlantılı olduğuna dair temel inancımız yer alıyor. PepsiCo’nun toplum ve paydaşlarımız için uzun vadeli değer yaratan başarılı bir küresel şirket olarak faaliyet göstermesinin, satışa sunduğumuz ürün portföyümüzü sürekli geliştirmemiz, dünyayı korumak üzere operasyonlarımıza yön veren sorumluluk anlayışımız ve dünya genelinde insanları güçlendirmemiz ile mümkün olduğuna inanıyoruz. Daha fazla bilgi için lütfen sitemizi ziyaret edin: www.pepsico.com.tr