Beyaz Şimdi de Reklamcı Oldu Senaryo Yazdı!
Pepsi’nin reklam yüzü Beyazıt Öztürk (Beyaz) bu kez senaristliğe soyundu, Pepsi’ye reklam senaryoları yazmaya başladı. Birbirinden ilginç senaryo fikirleriyle şaşkına çeviren Beyaz’ın dijital platformlarda yayınlanmaya başlanan reklam filmleri, izleyenlere eğlenceli dakikalar yaşatacak.
Milyonların sevgilisi Beyaz, bu kez reklam yüzü olduğu Pepsi’nin dijital reklam filmleri için kamera karşısına geçti. Beyaz’ın muhteşem Pepsi fikirlerini konu alan “Beyaz & Laftan Anlamayan Devekuşu”, “Dünyanın Kaderi Beyaz’ın Elinde” ve “Beyaz Messi’ye Karşı” reklam filmleri, bu kez dijital platformlarda izleyenlere eğlenceli dakikalar yaşatacak.
“Hepsi bi yana Pepsi bi yana” ve “Türkiye’de Pepsi içmeyen kalmasın” mesajlarının verildiği, üç yıl üst üste tadım testlerini kazanan Pepsi’nin 2019 yılı tadım testlerinin başladığının duyurulduğu reklamlardan sonra, Pepsi’nin dünyaca ünlü yıldızı Leo Messi ile karşılaşmasını konu alan dijital reklam filmlerinde Beyaz’ın sempatik tavırları ve esprileri, herkesin yüzünü güldürecek.
Dijital platformlarda yayınlanan reklam filmlerini izleyen ve Beyaz’ın en sevdiği Pepsi fikri hakkında yorum yazan bir kişi ise Beyaz ile reklamda oynama şansına sahip olacak.
PepsiCo ürünleri, dünyanın dört bir yanındaki 200’den fazla ülke ve bölgede, tüketicilerimiz tarafından günde bir milyar kez, beğeniyle tüketiliyor. PepsiCo; Frito Lay, Gatorade, Pepsi Cola, Quaker ve Tropicana şirketlerinin sunduğunu yiyecek ve içecek portföyü ile 2017 yılında 63 milyar dolar üzerinde net gelir elde etti. PepsiCo’nun geniş yiyecek ve içecek ürün portföyü, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 22 ayrı markanın dâhil olduğu yüzlerce yiyecek ve içecek ürününü kapsıyor.
PepsiCo’nun Fayda Gözeten Performans vizyonunun kalbinde, şirketimizin başarısının ayrılmaz bir şekilde sürdürülebilir bir dünya ile bağlantılı olduğuna dair temel inancımız yer alıyor. PepsiCo’nun toplum ve paydaşlarımız için uzun vadeli değer yaratan başarılı bir küresel şirket olarak faaliyet göstermesinin, satışa sunduğumuz ürün portföyümüzü sürekli geliştirmemiz, dünyayı korumak üzere operasyonlarımıza yön veren sorumluluk anlayışımız ve dünya genelinde insanları güçlendirmemiz ile mümkün olduğuna inanıyoruz. Daha fazla bilgi için lütfen sitemizi ziyaret edin: www.pepsico.com.tr