50. Yılında PepsiCo’dan İzmit’e 5000 Ağaçlık Armağan
50. Yılında PepsiCo’dan İzmit’e 5000 Ağaçlık Armağan
Dünyanın en büyük yiyecek içecek şirketlerinden PepsiCo, 50. yılını “Fayda Gözeten Performans” vizyonu çerçevesinde belirlenen sosyal sorumluluk projeleri ile kutluyor. PepsiCo Vakfı ile tüm dünyada yürütülen “50. Yıl dönümünde 50 armağan” temalı sosyal sorumluluk projelerinin Türkiye ayağında ÇEKÜL Vakfı ile birlikte İzmit’in Şekerpınar beldesinde 5000 fidan dikildi. Projenin ikinci adımında ise 50 öğretmene doğayı koruma ve çevre bilinci eğitimi verilecek. İçeriği ÇEKÜL Vakfı Bilgi Ağacı tarafından hazırlanan ve İstanbul’da gerçekleştirilecek eğitimlerle doğayı koruma bilincine ve sorumluluğuna sahip öğrencilerin yetişmesine katkıda bulunulacak. Düzenlenecek eğitimlerle 2500 öğrenciye ulaşılması hedefleniyor.
Faaliyet gösterdiği yerlerde yaşayan toplumlara destek olmayı stratejisinin temellerinden biri haline getiren PepsiCo, 50. yılında Türkiye’nin de aralarında bulunduğu çok sayıda ülkede “50. yıl dönümünde 50 armağan” temasıyla sosyal sorumluluk projelerine imza atıyor. PepsiCo’nun sosyal sorumluluk projeleri ile ilgilenen organizasyonu olan PepsiCo Vakfı’nın yürüttüğü projelerin Türkiye ayağında ÇEKÜL Vakfı ile birlikte İzmit’in Şekerpınar beldesinde fidan dikim şenliği gerçekleştirildi. PepsiCo Kurumsal İletişim Müdürü Didem Şinik ve ÇEKÜL Vakfı Genel Müdürü Yeşim Dizdaroğlu’nun bulunduğu dikim şenliğine PepsiCo’nun İstanbul ofislerinden ve İzmit-Suadiye fabrikasından yaklaşık 160 çalışan katıldı. Şekerpınar beldesinde belirlenen alanda toplam 5000 fidanın doğaya kazandırıldığı dikim şenliği ile bölgede gelecek nesiller için yeni bir ormanın temelleri atıldı.
PepsiCo Türkiye’nin “50. yıl dönümünde 50 armağan” projesi kapsamında ÇEKÜL Vakfı ile ortak gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projesinin ikinci adımında ise 50 öğretmene doğayı koruma ve çevre bilinci eğitimi verilecek. İçeriği ÇEKÜL Vakfı Bilgi Ağacı tarafından hazırlanan ve İstanbul’da gerçekleştirilecek eğitimlerle doğayı koruma bilincine ve sorumluluğuna sahip öğrencilerin yetişmesine katkıda bulunulacak. Düzenlenecek eğitimler ile birlikte 2500 öğrenciye ulaşılması hedefleniyor.
PepsiCo ürünleri, dünyanın dört bir yanındaki 200’den fazla ülke ve bölgede, tüketicilerimiz tarafından günde bir milyar kez, beğeniyle tüketiliyor. PepsiCo; Frito Lay, Gatorade, Pepsi Cola, Quaker ve Tropicana şirketlerinin sunduğunu yiyecek ve içecek portföyü ile 2016 yılında yaklaşık 63 milyar dolar değerinde net gelir elde etti. PepsiCo’nun geniş yiyecek ve içecek ürün portföyü, her biri yıllık 1 milyar doları aşan perakende satışına sahip 22 ayrı markanın dâhil olduğu yüzlerce yiyecek ve içecek ürününü kapsıyor.
PepsiCo’nun Fayda Gözeten Performans vizyonunun kalbinde, şirketimizin başarısının ayrılmaz bir şekilde sürdürülebilir bir dünya ile bağlantılı olduğuna dair temel inancımız yer alıyor. PepsiCo’nun toplum ve paydaşlarımız için uzun vadeli değer yaratan başarılı bir küresel şirket olarak faaliyet göstermesinin, satışa sunduğumuz ürün portföyümüzü sürekli geliştirmemiz, dünyayı korumak üzere operasyonlarımıza yön veren sorumluluk anlayışımız ve dünya genelinde insanları güçlendirmemiz ile mümkün olduğuna inanıyoruz. Daha fazla bilgi için lütfen sitemizi ziyaret edin: www.pepsico.com.tr
PepsiCo Türkiye HakkındaPepsiCo, Türkiye’de içecek alanındaki İzmir, Çorlu ve Adana ile yiyecek alanındaki Kocaeli ve Mersin’deki toplam 5 fabrikası ile Türkiye ekonomisine önemli katkı sağlıyor. PepsiCo Türkiye, 2 genel merkezi, 5 fabrikası ve satış ofisleri ile yaklaşık 3000 kişiye doğrudan istihdam sunuyor. Bunun yanı sıra, dünyanın en büyük tarım işletmelerinden biri olan PepsiCo, Türkiye’de 29 tedarikçi ve 380'den fazla çiftçiyle; 18 şehirdeki 4000 hektar alanda ülkemizdeki cipslik patates üretiminin 4'te 3'ünü gerçekleştirirken, dolaylı olarak 40 bini aşkın kişiye de istihdam imkanı yaratıyor.